Przeczytaj zanim złożysz zamówienie
ZASADY ZAMAWIANIA
1. Zdjęcia zamieszczone na stronie www.zaproszenianowysacz.pl są zdjęciami poglądowymi i sprzedawany towar może nieznacznie
różnić się kolorystycznie. Jest to spowodowane różnymi ustawieniami sprzętów i monitorów komputerowych.
2. Jeśli chcesz się przekonać o jakości naszych produktów przed dokonaniem zamówienia zapraszamy do odwiedzenia naszej pracowni
przy ul. Długosza 67 w Nowym Sączu, gdzie wszystkie dostępne zaproszenia i przykładowe dodatki można obejrzeć na żywo.
3. Przyjmujemy zamówienia składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@zaproszenianowysacz.pl oraz podczas
osobistego spotkania w naszym biurze przy ul. Długosza 67 w Nowym Sączu.
4. Została określona minimalna ilość zamówienia dla następujących produktów:
♥ Minimalna ilość zamawianych zaproszeń ślubnych wynosi 30 szt. z jednego projektu (z wyjątkiem zaproszeń złoconych, kopertowych oraz z ręcznie wycinanymi wzorami, gdzie minimalne zamówienie to 50 szt.)
♥ Minimalna ilość zamawianych winietek to 50 szt.
♥ Minimalna ilość zamawianych zawieszek na alkohol to 50 szt.
♥ Minimalna ilość zamawianych naklejek to 50 szt.
♥ Minimalna ilość zamawianych numerów stołów to 5 szt.
♥ Minimalna ilość zamawianych menu to 10 szt.
♥ Minimalna ilość zamawianych śpiewników to 10 szt.
5. W cenę zaproszenia ślubnego wliczona jest pełna personalizacja treści oraz nazwisk gości. Na życzenie możemy wykonać zaproszenia z wykropkowanym miejscem na ręczne uzupełnienie nazwisk gości, daty ślubu, daty potwierdzenia przybycia itd.
6. W cenę zaproszenia wliczona jest koperta biała lub eko, a w przypadku zaproszeń ślubnych biała, eko lub dopasowana kolorystycznie gładka kolorowa. Koperty metaliczne lub z kalki są dodatkowo płatne.
PRZEBIEG ZAMÓWIENIA
KROK 1 – Wybór produktu / produktów. Jeśli masz problem – doradzimy, podpowiemy.
KROK 2 – Przesłanie danych niezbędnych do wykonania zamówienia na adres mailowy: biuro@zaproszenianowysacz.pl
lub złożenie zamówienia w biurze stacjonarnym przy ul. Długosza 67 w Nowym Sączu.
WAŻNE! Pamiętaj, aby sprawdzić kompletność i poprawność danych do projektu. Podanie niekompletnych danych wydłuża czas
realizacji projektu i całego zamówienia.
Bardzo prosimy, by kontaktując się z nami mailowo zachowywać ciągłość korespondencji w jednym wątku i odpowiadać na wiadomości
za pomocą przycisku “Odpowiedz”. Ułatwi nam to i usprawni realizację Twojego zamówienia, a żadna wiadomość od Ciebie się nie zgubi.
KROK 3 – Przygotowanie projektu W ciągu 2-3 dni roboczych otrzymasz pocztą elektroniczną projekt do akceptacji.
KROK 4 – Akceptacja projektu Jeżeli otrzymany projekt jest poprawny i zgodny z Twoimi oczekiwaniami to prosimy o pisemną akceptację. Wysyłasz do nas wiadomość e-mail o treści “Akceptuję projekt”. W przypadku, gdy chcesz nanieść zmiany to prosimy o wytyczne. Po naniesieniu zmian wysyłamy projekt do ponownej akceptacji.
UWAGA! Prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich informacji, w szczególności nazw, nazwisk oraz ich odmiany.
Nie korygujemy dostarczonych przez Ciebie tekstów, nie poprawiamy błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu.
KROK 5 – Dokonanie płatności za zamówienie przelewem bankowym, kartą płatniczą lub gotówką.
UWAGA! Zamówienia są realizowane dopiero po Twojej ostatecznej akceptacji ich specyfikacji i dokonaniu płatności.
KROK 6 – Realizacja zamówienia Po zatwierdzeniu przez Ciebie projektu oraz po otrzymaniu wpłaty (a w przypadku zaproszeń lub winietek – po otrzymaniu akceptacji projektu, przesłaniu listy do personalizacji i dokonaniu wpłaty) przystępujemy do realizacji zamówienia. W tym momencie nie ma już możliwości zmian zaakceptowanego projektu.
Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia następnego po otrzymaniu akceptacji projektu, a w przypadku zaproszeń personalizowanych lub winietek – od dnia następnego po otrzymaniu akceptacji projektu i przesłaniu listy do personalizacji produktu oraz dokonaniu płatności za zamówienie. Czas realizacji jest zależny od rodzaju i ilości zamawianego produktu. Podany czas jest okresem maksymalnym, w którym zamówienie zostanie zrealizowane i dotyczy dni roboczych. Na jego wydłużenie lub skrócenie ma wpływ ilość zamawianych produktów oraz aktualne obłożenie pracą. Przy wyborze kilku produktów z różnym czasem realizacji należy wziąć pod uwagę najdłuższy z podanych terminów. Przy zamówieniu wysyłkowym do okresu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki.
KROK 7 – Odbiór zamówienia Gdy zamówienie będzie gotowe poinformujemy Cię wiadomością mailową / SMS.
Skontaktuj się z nami!
PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK
godz: 9:00 – 16:00
SOBOTA / NIEDZIELA
biuro nieczynne
Adres naszego biura:
ul. Długosza 67, 33-300 Nowy Sącz