Pytania i odpowiedzi

ZAMÓWIENIA / KWESTIE TECHNICZNE

    • Czy jest jakieś minimum zamawianych produktów?
      Minimalne zamówienie dla zaproszeń wynosi 30 szt. (z wyjątkiem zaproszeń kopertowych, z wycinanymi wzorami i złoconych, gdzie minimalne zamówienie to 50 szt.)
      w przypadku winietek, zawieszek na butelki i naklejek na ciasto jest to 50 szt.,
      dla menu weselnego i śpiewników – 10 szt.,
      dla numerów stołów – 5 szt.

    • Czy koperta jest w cenie zaproszenia?
      Tak, z wyjątkiem zaproszeń kopertowych lub w formie folderu, które mają specyficzną budowę. Zazwyczaj zaproszenia sprzedawane są w komplecie z eleganckimi, sztywniejszymi kopertami w kolorze dopasowanym do zaproszenia.

    • Co to jest wklejka do koperty?
      Wklejka / wkładka to ozdobny lub zadrukowany fragment papieru wklejony do środka koperty, który jest widoczny po jej otwarciu. Wklejka jest dostosowana kolorystycznie / wzorem do danego zaproszenia.

    • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
      Projekt zaproszeń wysyłamy mailem do 3 dni roboczych. Po jego akceptacji zamówienie jest realizowane. Czas realizacji jest zależny od rodzaju produktu. Podany czas jest okresem maksymalnym, w którym zamówienie zostanie zrealizowane i dotyczy dni roboczych. Na jego wydłużenie lub skrócenie ma wpływ ilość zamawianych produktów oraz aktualne obłożenie pracą. Przy wyborze kilku produktów z różnym czasem realizacji należy wziąć pod uwagę najdłuższy z podanych terminów. Do okresu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki.
      Jeśli chcesz poznać aktualny czas realizacji zamówienia skontaktuj się z nami mailowo biuro@zaproszenianowysacz.pl lub telefonicznie 609 831 014.
    • Czy mogę zamówić dodatki tj. winietki, zawieszki, naklejki itd. w późniejszym terminie?
      Tak, nie musisz zamawiać od razu wszystkich dodatków wraz z zaproszeniami. Zamówienie na pozostałą papeterię możesz złożyć bliżej terminu uroczystości, jednak nie później niż 4 tygodnie robocze przed datą ślubu. Musimy mieć czas na realizację Twojego zamówienia.
    • Po jakim czasie uzyskam odpowiedź na złożone zamówienie?
      Odpowiedzi na pytania i zamówienia udzielamy zazwyczaj w ciągu 24h, a projekty wykonujemy w ciągu 2 – 3 dni roboczych.
    • Czy istnieje możliwość zobaczenia zaproszeń na żywo?
      Tak, jak najbardziej. Aby obejrzeć wszystkie dostępne wzory zaproszeń oraz przykładowe dodatki na żywo zapraszamy do naszego biura stacjonarnego przy ul. Długosza 67 w Nowym Sączu od poniedziałku do piątku 9.00 – 16.00

 

PROJEKT

    • Czy wykonujecie zaproszenia na Chrzest Święty / I Komunię Świętą?
      Na uroczystość Chrztu Świętego / I Komunii Świętej oferujemy tylko zaproszenia do własnoręcznego uzupełnienia pakowane w komplety po 10 szt. z pasującymi kopertami. Nie prowadzimy natomiast sprzedaży zaproszeń na sztuki jak w sklepach papierniczych. Nie wykonujemy również zaproszeń personalizowanych na te okazje. Aktualnie dostępne wzory zaproszeń mogą Państwo zobaczyć w naszym biurze przy ul. Długosza 67 w Nowym Sączu. Cena w zależności od wzoru: 30 – 100 zł / komplet 10 szt. zaproszeń + koperty. Aby upewnić się, że interesujący Państwa model zaproszenia jest nadal dostępny – prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr tel. 609 831 014.

 

    • Czy można kupić gotowe zaproszenia ślubne “od ręki”?
      Zaproszenia ślubne, które wykonujemy, są produktami tworzonymi na zamówienie klienta wg. jego wytycznych. W sprzedaży “od ręki” posiadamy również zaproszenia w paczkach po 10 szt. w komplecie z kopertami do własnoręcznego uzupełnienia. Nie prowadzimy natomiast sprzedaży zaproszeń na sztuki jak w sklepach papierniczych.

 

    • Nie mogę znaleźć interesujących mnie dodatków w Waszej ofercie, czy wykonacie je dla mnie?
      Jeśli nie możesz znaleźć w naszym sklepie dodatku pasującego do zakupionych zaproszeń np. winietki, zawieszki, naklejki itd. wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość mailową, a my wykonamy dla Ciebie darmowy projekt i podamy wycenę zamawianego produktu.
    • Czy mogę zamówić różne wersje tekstowe zaproszeń w ramach jednego zamówienia?
      Tak, można podzielić zamówienie np. na zaproszenia na ślub i wesele, zawiadomienia ślubne czy zaproszenia dla rodziców lub dziadków. Wszystkie te informacje prosimy podać w opisie zamówienia.
    • Czy mogę zamówić zaproszenia w obcym języku?
      Tak, wykonujemy wersje językowe zaproszeń, ale ich samodzielnie nie tłumaczymy. Musisz podesłać nam gotowy przetłumaczony tekst w danym języku, a my zamieścimy go w zaproszeniu.
    • Czy po otrzymaniu projektu zaproszenia mogę dokonywać zmian? Jaka ilość zmian w projekcie mi przysługuje?
      Projekt służy właśnie do korygowania i poprawek. Jeśli masz jakieś uwagi – poinformuj nas o tym. Naniesiemy na projekt Twoje poprawki / zmiany i odeślemy go do Ciebie do ponownego wglądu. Ilość zmian jest nieograniczona i wykonujemy je do momentu, kiedy będziesz zadowolona / zadowolony z projektu. Więcej o tym, jakiego rodzaju zmian możemy dokonywać przeczytasz poniżej.
    • Jakich zmian można dokonać w zaproszeniach?
      W zaproszeniu można zmienić tekst i jego rozmieszczenie, kolor i krój czcionki. Zmiany te są bezpłatne. Za zmiany graficzne naliczana jest natomiast dodatkowa opłata w zależności od stopnia skomplikowania i zakresu. W celu omówienia ewentualnych zmian graficznych prosimy o kontakt mailowy na biuro@zaproszenianowysacz.pl przed złożeniem zamówienia.
    • Czy mogę w zamawianym produkcie zamieścić swoje własne teksty?
      Tak, treść w zaproszeniach i dodatkach można zmienić na podesłane przez Ciebie w zamówieniu teksty. Te zamieszczone w naszych projektach to tylko przykłady, z których nie masz obowiązku skorzystać. Pamiętaj jednak, że podczas zmiany tekstów w zaproszeniu, że długość tekstu oraz ilość elementów zależy od wzoru zaproszenia – dłuższe teksty i dodatkowe cytaty / wierszyki o prezentach zmieszczą się na zaproszeniach składanych, ale mogą być problematyczne w przypadku zaproszeń jednokartkowych, gdzie ilość miejsca na tekst jest ograniczona.

    • Co zrobić, jeśli w zaproszeniu nie ma miejsca na dodatkowy tekst, który chcę zamieścić?
      Czasami dalsze informacje np. o poprawinach, możliwości noclegu lub transporcie dla gości nie mieszczą się w zaproszeniu. W takim wypadku należy zamówić „wkładkę do zaproszeń”. Jej cena zostanie ustalona indywidualnie w zależności od wielkości karty i materiału, z którego zostanie wykonana.
    • Zabrakło mi zaproszeń, czy jest możliwość dodruku kilku sztuk?
      Istnieje możliwość dodruku zamawianych wcześniej zaproszeń, ale w ilości nie mniejszej niż minimalne zamówienie, czyli 30 szt. lub 50 szt. w zależności od wybranego wzoru zaproszeń. Czas oczekiwania na dodruk jest taki sam jak dla każdego nowo złożonego zamówienia. Dlatego warto zakupić o kilka sztuk zaproszeń więcej na wszelki wypadek.
    • Mam gotowy projekt zaproszenia. Czy go wydrukujecie?
      Niestety nie. Zajmujemy się tworzeniem własnych projektów. Nie jesteśmy drukarnią, nie drukujemy projektów osób trzecich.
    • Spodobał mi się projekt zaproszeń z Internetu / Brakło mi zaproszeń zakupionych w innej firmie. Czy zrobicie dla mnie takie same? – Spodobał mi się projekt zaproszeń z Internetu. Czy zrobicie dla mnie coś w podobnym stylu?
      W naszej pracy zajmujemy się również tworzeniem projektów indywidualnych według wytycznych Klienta. Możemy przygotować zaproszenia o podobnej kolorystyce, z podobnym układem lub o podobnej stylistyce. Nie tworzymy natomiast plagiatów prac – stworzony projekt nie może być kropka w kropkę odzwierciedleniem zaproszeń ze znalezionego w Internecie zdjęcia. Nie jesteśmy też w stanie pomóc, jeśli brakło Ci zaproszeń zamówionych u naszej konkurencji, a chcesz mieć dokładnie takie same. W naszej pracowni oferujemy własne wzory – nie wzory innych firm. Jeśli podoba Ci się konkretny projekt autorstwa innej firmy – zamów zaproszenia u nich.

 

PERSONALIZACJA

    • Co to jest personalizacja?
      Personalizacja zaproszeń to wpisanie przez nas danych zapraszanych przez Ciebie gości w treści zaproszenia.
    • Czy nadruk nazwisk gości w zaproszeniach jest dodatkowo płatny?
      Nie. W naszej pracowni personalizacja (czyli nadruk nazwisk gości) jest w cenie zaproszenia. Musisz tylko wysłać nam poprawnie przygotowaną listę gości.
    • Jak przygotować listę gości do personalizacji zaproszeń / winietek?
      Wskazówki, jak poprawnie przygotować listę do personalizacji zaproszeń / winietek znajdziesz TUTAJ
    • Jak dostarczyć listę gości do zaproszeń / winietek?
      Listę gości do zaproszeń, winietek i planu stołu należy nam przesłać bezpośrednio na naszego maila: biuro@zaproszenianowysacz.pl w odpowiedzi na przesłany projekt zaproszenia / winietek.

 

Nie znalazłaś / nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie? Prosimy o kontakt 🙂

Skontaktuj się z nami!

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK
godz: 9:00 – 16:00

SOBOTA / NIEDZIELA
biuro nieczynne


609 831 014   /   607 522 567

biuro@zaproszenianowysacz.pl

Adres naszego biura:

ul. Długosza 67, 33-300 Nowy Sącz